bb

Wednesday, February 20, 2013

Blog yang harus baca :)

as salam
dear diary,

as long aku kerja if tak ada benda yang berfaedah aku nak buat aku akan blogwalking . wah . lama gila tak guna perkataan tew . tapi aku ni more to silent reader , dah malas nak komen-komen bagai macam zaman blog aku baru nak up dulu . sibuk aku kehulu kehilir promote blog yang tulisan hentah apa-apa sampai kadang aku sendiri pergi dekat post lepas tu aku delete . aku pilih blog yang aku rasa penulisan dia yang boleh belah , sekarang ramai jer blogger yang dah pandai buat ayat yang mampu mengaut ramai pembaca , aku sendiri salute cara penulisan yang tak hambar , hampes , dan boring macam blog aku nih . hah . lupa nak bagitau aku dah tukar keyboard , so bila aku taip dia bunyi menja-manja getew . cuma mouse dia pulak bila scroll down bunyi macam printer sembelit . ohkeh meh aku list blog-blog yang baca , mana tahu kot nak tambah dalam blogslist anda kan .



blog gossip , better x payah masuk kalau xnak nota di bahu kiri menjadi berat


blogger femes aku tak la usya setiap hari cuma aku akan baca bila boring


blogger cun melecun dan entry dia yang berilmu


blog kakak opis aku , blogger femes yang suka cerita pasal life n keluarga


blog kak aku , kang sentap pulak aku x list sekali -..-"


blog member poli kudik , kreatif , lucu , penulisan yang sangat straight , *akujelez*


ni la kot kalau aku habeh-habeh boring jari aku laju jer taip url blog atas ni , suka sangot . daripada aku buat taik mata better aku membaca kan , kan ? okebai.



kalau penat nak komen , boleh cubit like :

2 comments:

i'm nuffnanger